Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme

Eficienta prin profesionalism

Membru Bizoo de 17 ani.
0
0 stars: Fara rating
0 pareri

Consultanta accesare finantari europene

0 stars: 0.00 din 0 pareri

Lei
Brand
CISA
Out Of stock
Descriere
1. Valoarea    adaugată de CISA

În urma evaluării proiectelor propuse spre analiză, selecţia acestora va fi efectuată pe baza nivelului indicatorilor vizaţi. CISA    contribuie la pregătirea proiectelor prin identificarea factorilor de succes în accesarea finanţării.

Relevanţa proiectului
- Definirea contribuţiei proiectului la obiectivele schemei de finanţare
Eligibilitatea
- Conformitatea costurilor în ceea ce priveşte activităţile eligibile şi valorile absolute
- Asigurarea informaţiilor şi datelor complete în ceea ce priveşte îndeplinirea criteriilor de
selecţie
Calitatea şi coerenţa proiectului
- Contribuţia financiară a solicitantului
- Alocaţia Financiară Nerambursabilă (AFN)
- Calitatea propunerii tehnico-financiare
- Corelarea între obiectivele proiectului şi rezultate
Maturitatea proiectului
- Evaluarea fezabilităţii tehnice şi economice şi a viabilităţii proiectului
- Evaluarea financiară a proiectului şi a capacităţii solicitantului de a finanţa proiectul
Sustenabilitatea proiectului
- Nivelul de inovare al proiectului (RO / UE)
- Structura investiţiilor
- Creşterea numărului locurilor de muncă.
Capacitatea beneficiarului de implementare a proiectului

2. Studiul  de fezabilitate
În situaţia în care proiectul presupune realizarea  inclusiv a unor obiective de construcţii, beneficiarul va asigura : SF – Studiul de fezabilitate, DTAC – Documentaţie tehnică necesară autorizării lucrărilor, PTh +DE – Proiect tehnic de execuţie şi Detalii de execuţie. SF    este un document elaborat în comun    de firma de arhitectură şi de către CISA.    Firma de arhitectură asigura realizarea capitolelor de construcţii montaj din cadrul Devizului General elaborat conform HG 28/2008 şi descrierea proiectului din punct de vedere tehnic.                
CISA asigură analiza economică – analiza    scenariilor, analiza cost-beneficiu, analiza    de risc    şi    senzitivitate,    calculul indicatorilor economico-financiari ai investiţiei.

3. Planul de afaceri
Planul de afaceri va evidenţia beneficiile proiectului pentru comunitate, numărul de locuri de muncă generate, cât şi elementele relevante cu privire la indicatorii vizaţi de Programul Operaţional.
CISA elaborează analizele comerciale şi financiare necesare deciziei de dezvoltare a afacerii. Planul arată dacă societatea are resursele şi experienţa necesare pentru implementarea proiectului.
Solicitantul (beneficiarul) trebuie să arate că are o situaţie financiară stabilă, că a generat profitdin exploare în anul anul/ anii anteriori şi că nu are datorii la stat. Elementele componente ale planului de afaceri cuprind:

Istoric & Acţionari; Model organizaţional; Echipa de management; Produse şi servicii; Studiu de piaţă; Plan de marketing; Analiza SWOT; Model de afaceri, Scenarii    & Proiecţii financiare

4. Implementarea proiectului
Activităţilor aferente derulării proiectului vor fi desfăşurate în conformitate cu elementele identificate în planul de afaceri, planul de implementare şi procedurile de control intern stabilite de managementul organizaţiei.
Echipa CISA are capabilităţile şi experienţa necesare oferirii de consultanţă pentru derularea cu succes a proiectului finanţat din fonduri europene

5. Post implementare proiect
CISA asigură    servicii şi susţinere în etapa de post-implementare a proiectului în relaţiile cu autorităţile relevante pentru proiect.
Trimite mesaj
Din Gura in Gura